Проблеми Samsung з ігровими сервісами виникли, зокрема, через бажання заощадити

У Samsung Electronics продовжуються проблеми через ігрові сервіси Games Optimization Service (GOS).

На цей раз глава компанії Те Мун Ро (TM Roh) звітував перед різними законодавцями Південної Кореї. Джерела не дуже повно описують ситуацію, але якщо я правильно зрозумів, це був якийсь допит. Тобто главі Samsung Electronics висловлювали претензії чи запитували, а він відповідав чи виправдовувався.

Серед іншого цікавим був коментар якогось члена палати представників, який заявив, що проблема з GOS виникла через те, що Samsung захотіла заощадити і не стала покращувати Galaxy S22 Ultra, незважаючи на те, що деякі інженери наполягали на цьому.

Не уточнюється, про що саме йшлося, але тут треба повернутись трохи в минуле. По-перше, раніше вже були дані щодо цього. Якщо точніше, говорилося, що деякі інженери Samsung наполягали на тому, щоб посилити систему охолодження чи то Galaxy S22 Ultra, чи всієї лінійки S22. Але це зрештою реалізовано не було, через що смартфон став досить легко перегріватися. По-друге, раніше вже сам Мун Ро вибачався перед співробітниками компанії за GOS, відзначаючи наявність у компанії проблем із внутрішньою комунікацією. І тут треба додати, що, згідно з різними чутками та витоками, це реально величезна проблема.

Зважаючи на все, проблема чи то в самому Мун Ро, чи то в якійсь іншій шишці в компанії, але це саме проблема або однієї конкретної людини, або буквально кількох топ-менеджерів. Справа в тому, що, схоже, через соціальні норми Південної Кореї, де старшим чи більш статусним людям не прийнято суперечити, думки різних інженерів або просто не доходять до верхівки, або ігноруються. Ці самі шишки, мабуть, вважають, що їм видніше, і через це іноді виникають різні проблеми. GOS – одна з таких проблем. Зважаючи на все, ця ідея чи то глави Samsung Electronics, чи ще якогось поважного менеджера, який займає високу посаду, але сам він від неї відмовлятися чомусь не хоче, а через субординацію вплинути на нього ніхто не може. І ось проблема з перегрівом тому є явним прикладом: інженери говорили, що треба доопрацювати, але ніхто не слухав.

Що стосується GOS, якщо хтось не в курсі, це ігрові сервіси Samsung, які дуже глибоко інтегровані в систему. Потрібні вони формально поліпшення ігрового досвіду. За фактом ситуація, схоже, в наступному. Смартфони сильно гріються, через що тротлять, тобто падає продуктивність. Підсилювати охолоджувальну систему ніхто не хоче, але тримати fps в іграх потрібно. Ось ці сервіси GOS служать саме для цього. За фактом там, якщо я правильно розумію, є якась технологія чи то апскейла, чи ще чогось, але вона домальовує кадри або якимось іншим чином штучно підвищує продуктивність. І це зовсім не DLSS із її AI. Виглядає таке домальовування дуже погано. Але дозволяє формально підняти fps до нормального рівня, не приводячи до перегріву пристрою.

Грошей у розробку ПЗ явно було вбухано чимало плюс глибока інтеграція в систему плюс економія на охолодженні. Мабуть, той, хто це вигадав, просто соромиться дати задню і визнати поразку. А суперечити йому не сміють.

Загалом поточний допит Мун Ро лише підтверджує, що всередині Samsung є великі проблеми з комунікацією верхівки з різними фахівцями. Можливо, кривизна оболонки One UI також є наслідком цього. І поки незрозуміло, чи зможе Samsung щось змінити.

Please wait...
0
0 Комментарий
guest

Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Наверх