Ну що ж, панове сталкери, вітаю. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl все-таки вийшла. Після багатьох років розробки, зміни концептів, зміни движка, величезної кількості переносів. Вона тут, і всі ми вже можемо повернутися в Зону. Власне, я вже там. Але зараз ми не про це, а про те, наскільки вимогливою вийшла гра. А вона вимоглива.
Таке відчуття, Unreal Engine 5 просто не дає змоги створювати невимогливі ігри, а тут ще й перша на цьому движку гра з відкритим світом!
S.T.A.L.K.E.R. 2 вийшла з чималою кількістю багів, але, якщо почитати коментарі звичайних геймерів, мабуть, у більшості випадків зовсім вже критичного часто нічого немає. Особисто у мене гра кілька разів вилітала і періодично падає fps, а картинка перетворюється на акварель.
Загалом, ось вам тести TechPowerUp.
Як можна бачити, в Full HD цілком можна пограти і на посередній відеокарті, а ось у 2K і тим більше 4K знадобиться щось вельми потужне. Тут, щоправда, тести тільки в режимі Epic з максимальними налаштуваннями, а якщо їх знизити хоча б до середніх, продуктивність сильно зростає. І ще важливий момент: гра дуже процесорозалежна, тож, якщо у вас умовна RTX 3060, то нормально пограти в Full HD ви зможете тільки за наявності потужного CPU.
Можу також додати від себе. У мене Ryzen 5 3600, 32 ГБ ОЗП і RTX 3060 Ti. Граю в 3440 х 1440 пікселів. Графіка на середніх, текстури на Epic, DLSS на якості – 60-80 к/с. Але в Заліссі може падати раза в півтора. І там же, до речі, частіше відбуваються глюки з графікою.
А ще розробники похвалилися, що продали 1 млн копій за кілька днів. З огляду на те, що гра доступна в Game Pass, це чудовий результат!